Objavljeno

Google Chrome se bo pridružil Applovemu Safariju v enoletni veljavnosti certifikata

Od 1. septembra 2020 dalje bodo certifikati potekli po 398 dneh (1 letu). Poglejmo si, kaj to pomeni za lastnike ali skrbnike spletnih strani in kaj za prodajalce potrdil. Kljub vsemu, se za skrbnike spletnih strani ne bo zares veliko spremenilo.

Zamisel je, da je potrebno potrdila s krajšo življenjsko dobo izdajati pogosteje, da so bolj varna. Google Chrome in Apple Safari sta vodilna spletna brskalnika, torej lahko pričakujemo, da jima bodo sledili tudi drugi.

Kako enoletna veljavnost vpliva na skrbnike spletnih mest

Prehod z dvoletne veljavnosti potrdila na eno leto pomeni, da je življenjski cikel vašega potrdila v bistvu prepolovljen. To pomeni, da bo dvakrat večja možnost, da zamudite potek in da boste morali varnosti dati prednost. Kot skrbnik spletnega mesta lahko to pomeni, da boste imeli več interakcije z lastnikom spletnega mesta in to izkoristite kot priložnost za stik – saj veste, kjer lahko kupca nežno opomnite na svojo vrednost ali mu celo prodate kaj novega. 

Če ste oboje skrbnik in lastnik spletnega mesta, potem ta sprememba pomeni, da boste imeli preprosto nekoliko več dela v zvezi s upravljanjem potrdil. Dobra stran pa je, da boste imeli večje zaupanje, da ste bolj varni, ker:

  • se ključi potrdil pogosteje menjajo;
  • vaša potrdila vsebujejo najnovejše informacije
  • ni vam treba skrbeti, da bodo na primer algoritmi opuščeni sredi življenjskega cikla, zaradi česar potrdila ne bodo več veljavna

Seveda lahko tudi po 1. septembru še vedno kupite kritje za 1-, 2-, 3-, 4- ali 5-letna potrdila.  Organi za izdajo potrdil (CA), kot sta Sectigo in DigitCert, te načrte uvajajo pred 1. septembrom. S tem bodo svojim strankam omogočili nadaljnje izkoriščanje večletnih popustov.  To vam prihrani več denarja na dolgi rok. Razlika pa bo v tem, da boste morali vsako leto znova izdati potrdila. 

Kako enoletna veljavnost vpliva na ponudnike potrdil

Po 1. septembru morate svoje stranke opozoriti na iztek enega leta, da boste lahko znova izdali potrdila, preden potečejo (in se tako izognili kopici jeznih telefonskih klicev ali e-pošte). V bistvu bodite proaktivni in koristni. Svojim strankam zagotovite najboljšo storitev, in jih tudi obvestite o spremembah, ki se dogajajo v panogi glede brskalnikov.